به گزارش پول نیوز، به گفته وی، در فضای موجود که رقابت با تکیه بر فناوری است، باید از پتانسیل های گروه مالی سامان به شکل حداکثری جهت هم افزایی هر چه بیشتر استفاده کرد.
ضرابیه، حداکثرکردن منافع قانونی شبکه فروش را هدف مهم شرکت بیمه سامان دانست و افزود: ایستایی، منش سامان نیست و با توسعه زیرساخت در همه بخش ها به ویژه حوزه فناوری اطلاعات، سرعت رشد شرکت و ارتقاء کیفیت خدمات سامان بیش از پیش خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بیمه سامان، تاکید کرد: اعتباربیمه سامان، مدیون همکاری اثربخش شعب و شبکه فروش شرکت در خدمات رسانی شایسته به مشتریان بوده و افزایش سرمایه اجتماعی سامان نتیجه پیاده سازی رویکرد مشتری محور در همه حوزه ها و سالها تلاش و مجاهدت برای خدمت رسانی در شأن و خالصانه به مردم عزیز کشورمان می باشد.
در این گردهمایی بزرگ شبکه فروش بیمه که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه بیمه سامان تشکیل شد، از خدمات برترین های سامان قدردانی و به آنها لوح تقدیر اهدا شد.