6 مرداد 1403 - 11:12

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

امیررضا نعمت اللهی سرپرست معاونت حقوقی، هماهنگی امور استان ها شعب و نمایندگی ها در آیین تودیع و تکریم مدیران کل خراسان شمالی، تکریم مشتری و ارائه خدمات بیمه ای حرفه ای را یک ضرورت برای ادامه حیات شرکت اعلام نمود.

به گزارش پول نیوز، ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می باشد.

نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استان ها، شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

-گرمای-هوا-بر-خلق-و-خو-min
63115701
همچنین بخوانید
آخرین اخبار