6 مرداد 1403 - 12:10

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

ریزش قیمت طلا و سکه

یک فعال بازار طلا و جواهر گفت: با توجه به ثبات در بازار ارز و همچنین کاهش اونس جهانی شاهد سیر نزولی قیمت ها هستیم، به طوریکه سکه طرح جدید که مدت ها در نرخ بالای ۴۰ میلیون تومان معامله می شد به کمتر از این رقم رسید و با نرخ ۳۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش پول نیوز،  

ریزش قیمت  طلا و سکه

به نقل ازایرنا محمد کشتی آرای فعال بازار طلا و جواهراز ادامه ریزش قیمت طلا و سکه خبر داد و افزود: امروز بازار جهانی تعطیل است و بازار ارز هم در هفته های گذشته روند با ثباتی را طی کرده و این موضوع باعث شده حباب قیمتی طلا به صورت کامل تخلیه شود.

 

وی ادامه داد: در دو روز گذشته نوسانی در بازار ارز و اونس جهانی شاهد نبودیم و مقایسه قیمت ها نشان می دهد نرخ ها نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است و به نظر می رسد همین رویه تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

 

کشتی آرای با بیان اینکه بازار روال عادی خود را طی می کند تصریح کرد: قیمت طلا و سکه بر مبنای نرخ ارز و همچنین اونس جهانی تعیین می شود و از آنجایی که نرخ ارز در روند با ثباتی قرار گرفته و اونس جهانی نیز در مسیر کاهش قرار دارد قیمت طلا و سکه کاهشی شده است.

 

به گفته وی، اونس جهانی ۲۳۳۳ دلار، سکه طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی، ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۱۴ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان، و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان است.

 

کشتی آرای معتقد است، پیش بینی می شود قیمت ها پایین بماند و بازار داخلی در آرامش کامل قرار دارد و در این هفته با همین روند به کار خود ادامه خواهد داد.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

+پزشکیان
156704765
همچنین بخوانید
آخرین اخبار