6 مرداد 1403 - 11:52

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

هر لحظه یک خاطره با دوستان و خانواده در طبیعت

به گزارش پول نیوز، سفر، با خاطرات زیادی همراه است و این خاطرات به یادماندنی خواهند بود اگر در کنار عزیزان خود باشید و مقصد مناسبی را برای سفر انتخاب کرده باشید. مناطق زیادی در ایران وجود دارند که برای سفرهای دوستانه یا خانوادگی گزینه ای مناسب محسوب می شوند. تنها کافی است یکی از این مناطق را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید و سپس با اجاره ویلا در نزدیکی آن منطقه و اقامت در یک ویلا زیبا، سفر خود را به تجربه ای به یادماندنی تبدیل کنید. در ادامه، چند جاذبه و منطقه گردشگری که همراه با خانواده و دوستان خود می توانید از آن ها دیدن کنید را معرفی خواهیم کرد.

دریاچه چورت

شمال ایران را بیشتر به دلیل نزدیکی به دریای خزر می شناسند؛ اما شهرها و مناطق شمالی به جز دریا و جنگل، دیدنی های زیاد دیگری هم دارند که برای سفرهای خانوادگی و دوستانه مقصد مناسبی محسوب می شوند. ازجمله این دیدنی ها می توان به دریاچه چورت در ساری اشاره کرد. با اجاره اقامتگاه و ویلا ساری می توانید به راحتی از این جاذبه دیدنی بازدید کنید؛ اما بازدید از دریاچه چورت تنها یکی از مزایای اجاره ویلا ساری است.

شهر ساری خوش آب وهواست و اگر به باران علاقه داشته باشید، در بیشتر ایام سال شاهد بارش آن خواهید بود؛ به خصوص اگر ویلا ساری خود را در مناطق مرتفع تر انتخاب کنید. از این موارد که بگذریم، داستان دریاچه چورت با دیگر دریاچه ها متفاوت است؛ این دریاچه در پی زلزله بزرگی که در سال 83 رخ داد، به وجود آمد. در پی این زلزله، یک دره پرشیب در جنگل به وجود آمد که مسیر آب چشمه نزدیک به دریاچه را مسدود کرد و موجب پیدایش این دریاچه در میان جنگل های توسکای ساری شد. این منطقه، سکوتی دلچسب دارد و در بیشتر ایام سال، هوای اطراف آن نسبتا خنک است.

ایران مال

اگر تصور می کنید سفر تنها طبیعت گردی است، سخت در اشتباه هستید. هرچند اگر اقامتگاه شما ویلا ساری یا شهرهای شمالی باشد، بیشترین جاذبه اطراف شما، جاذبه های طبیعی خواهند بود؛ اما اگر ازطریق اجاره روزانه خانه در تهران به این شهر سفر کنید یا تصمیم به اجاره سوئیت در تهران و چند روز اقامت در این شهر را داشته باشید، می توانید تجربه های متفاوت تری هم داشته باشید. بازدید از ایران مال و گشت وگذار در این مجتمع تجاری بزرگ یکی از تجربه های خوبی است که اجاره روزانه خانه در تهران برای شما به همراه خواهد داشت.

ایران مال یا بازار بزرگ ایران، یکی از مهم ترین مراکز تجاری کشور است که هر محصولی را می توانید در آن پیدا کنید. فروشگاه های این مجتمع انواع کالاهای زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم خانگی، مواد خوراکی و … را از برندهای متنوع عرضه می کنند و قیمت های آن ها تنوع خوبی دارند. البته بازدید از ایران مال تنها تجربه خرید نبوده و یک گردش واقعی است؛ زیرا این مجتمع تجاری علاوه بر فروشگاه های متعدد، دارای شهربازی، پردیس سینمایی و مجموعه های ورزشی نیز هست. با اجاره روزانه خانه در تهران، به جز بازدید از ایران مال می توانید از مسجد جامع، باغ ماهان، باغ دیدار و … نیز دیدن کنید.

حوض سلطان

با اجاره ویلا در مناطق اطراف تهران، می توانید از حوض سلطان هم دیدن کنید. این منطقه در شهر قم قرار دارد و با نام دریاچه و تالاب حوض سلطان یا نام های دیگری مانند دریاچه شاهی و دریاچه ساوه هم شناخته می شود. این منطقه را می توان یکی از بکرترین و خیره کننده ترین نقاط گردشگری ایران معرفی کرد. در نگاه اول، وسعت این دریاچه شما را شگفت زده خواهد کرد. مساحت 7 هزار هکتاری این دریاچه، یک آینه بزرگ را در میان کوه ها پدید آورده که آسمان را به زمین می آورد.

این دریاچه را می توان یک تالاب شور کویری هم دانست؛ زیرا آب آن فوق العاده شور بوده و زیستگاه جانوران و گیاهانی است که با شوری بالا سازگاری دارند. زیباترین زمان سفر به این منطقه و بازدید از دریاچه، فصل زمستان است که آب دریا به دلیل سردی هوا یخ زده و آینه طبیعت را یکدست و صیقلی می کند. در این فصل، می توانید هرآنچه در اطراف دریاچه است را با این آینه یخ زده مشاهده کنید.

آبشار شاهان دشت

در چند صد کیلومتری تهران و شهر آمل، آبشاری زیبا به نام آبشار شاهان دشت وجود دارد که منطقه ای بکر و دیدنی برای گردش های دوستانه و خانوادگی دارد. این آبشار که دومین آبشار بلند ایران هم محسوب می شود، در جاده هراز قرار گرفته و تنها چند ساعت با تهران فاصله دارد. اگر ساکن تهران هستید، می توانید یک روز کامل خود را به بازدید از این آبشار اختصاص دهید؛ اما اگر از دیگر شهرها به تهران سفر می کنید تا از جاذبه های اطراف آن لذت ببرید، توصیه می کنیم برای اجاره ویلا از گزینه های اطراف آبشار استفاده کنید.

با اجاره ویلا در اطراف تهران، ضمن بازدید از آبشار می توانید از جاذبه های دیگری مانند قلعه ملک بهمن هم دیدن کنید که یک جاذبه تاریخی متفاوت و باشکوه در شمال کشور محسوب می شود. برای گردشی راحت تر حتی امکان اجاره اقامتگاه در روستای شاهان دشت هم وجود دارد.

سخن پایانی

سفرهای خانوادگی یا دوستانه، تجربه ای متفاوت هستند؛ زیرا خاطره سفر در ذهن تک تک همسفران باقی مانده و هر چند وقت یک بار با مرور آن می توانند یاد سفر را زنده کنند. برای بهترکردن این خاطرات، اجاره ویلا و اقامتگاه مناسب به شما توصیه می شود. برای رزرو ویلا و اقامتگاه می توانید از خدمات سایت شب استفاده کنید. در سایت شب، امکان اجاره روزانه خانه در تهران، اجاره سوئیت در تهران، ویلا ساری، کرج و دیگر شهرها با مناسب ترین قیمت وجود دارد. در سایت شب، حتی می توانید نوع ویلا خود را در شهرهای شمالی ازنظر جنگلی یا ساحلی بودن انتخاب کنید یا برای اجاره ویلا ساری، انواع مناطق را بررسی کرده و بهترین اقامتگاه را رزرو کنید.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

156704765
-گرمای-هوا-بر-خلق-و-خو-min
همچنین بخوانید
آخرین اخبار