به گزارش پول نیوز،
به نقل از روابط عمومی بانک سینا، علی ابدالی سرپرست بانک سینا، در این بازدیدها، ضمن صحبت با کارکنان بخش های مختلف، در جریان برنامه ها و فعالیت های در حال انجام واحد ها قرار گرفت.
ابدالی در بازدید از معاونت مالی با بیان این که بانک سینا در زمره بانک های خوشنام و شفاف نظام بانکی است، بر رعایت الزامات و استاندارد های مالی و تقویت سپر نقدینگی بانک تأکید کرد.
وی در بازدید از معاونت مهندسی و پشتیبانی، این معاونت را خط مقدم تهیه امکانات و تجهیزات فعالیت های شبکه بانک دانست و گفت: مدیریت مناسب در حوزه فعالیت های مهندسی و پشتیبانی منجر به ایجاد هم افزایی و تحولی بزرگ در توسعه و موفقیت خطوط کسب وکار بانک سینا می شود.
ابدالی همچنین از اداره حوزه مدیریت و دبیرخانه، اداره امور مدیران و اداره دبیرخانه هیئت مدیره بازدید کرد و در جریان فعالیت های این واحد ها قرار گرفت.
سرپرست بانک سینا در بازدید از مدیریت امور روابط عمومی و مشتریان گفت: اجرای دقیق برنامه های وفاداری مشتریان، تکریم مشتریان برتر، تحلیل اطلاعات مشتریان و رصد دقیق نیاز ها و انتظارات آن ها از بانک سینا نقش مهمی در ارتقای جایگاه برند بانک ایفا خواهد کرد. از سوی دیگر، اطلاع رسانی دقیق از برنامه ها و فعالیت های بانک سینا و تبلیغات هدفمند محصولات و خدمات مواردی هستند که به فرآیند جذب و نگهداشت مشتری و ارتقای تصویر ذهنی برند بانک کمک می کنند.
وی در بازدید از اداره تطبیق مقرات، بر ضرورت همکاری تمامی واحد ها با این اداره و لزوم رعایت مقررات و الزامات بانک مرکزی در خصوص فعالیت های بانک تأکید کرد.
سرپرست بانک سینا همچنین در جمع همکاران اداره مدیریت تحول، خواستار نظارت دقیق بر اجرای برنامه ها و پروژه های طرح راهبردی بانک سینا شد. وی جاری سازی طرح راهبردی کسب وکار بانک سینا در تمام سطوح سازمان را متضمن تحول این بانک برشمرد و گفت: اجرای اثربخش پروژه های در دست انجام، نیازمند همراهی و مشارکت جدی همه واحد های بانک است.