28 تیر 1403 - 10:42

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

بیمه دی بدنبال جهش فروش در پرتفو های کلان و خرده فروشی

مدیرعامل بیمه دی بر دانستن، خواستن و توانستن برای رسیدن به موفقیت تاکید کرد و جهش فروش در پرتفوهای کلان و خرده فروشی برای سال جدید را سیاستگذاری کرد.

به گزارش پول نیوز، بیمه دی بدنبال جهش فروش در پرتفو های کلان و خرده فروشی

شرکت های بیمه از مهمترین بخش های اقتصادی هر کشور هستند. اگرچه شرکت های بیمه فقط در زمینه مدیریت سرمایه گذاری ریسک فعالیت می کنند و باعث می شوند مردم با سرمایه گذاری اندک، بحران های قابل و غیر قابل پیش بینی بزرگ و کوچک در آینده دور یا نزدیک را مدیریت کنند، اما نقش تعیین کننده ای در جلوگیری از بحران های بزرگی دارند که می تواند برای یک فرد، یک خانواده، یک شرکت و… بروز کند. به عبارت بهتر شرکت های بیمه هم خودشان نفع می برند و هم منافع بزرگی برای آن دسته از مردمانی رقم می زنند که درک درستی از صنعت بیمه دارند.

بیمه نیازمند آینده نگری

اما شرکت های بیمه باید آینده نگری داشته و مراقب شرایطی باشند که می تواند چالش آفرین شود. نگاهی به شرکت های بیمه زیانده و حتی ورکشسته نشان می دهد که مدیریت شرکت بیمه کار ساده ای نیست و یک شرکت بیمه تا چه اندازه در معرض تهدید قرار دارد. برنامه ریزی اهمیت بسیاری دارد و هر مجموعه یا بنگاه اقتصادی باید نقشه راه داشته باشد تا بداند در چه نقطه ای قرار دارد و قرار است به کدام نقطه با چه وسیله ای برسد.

نقش دانش و تخصص

مدیرعامل بیمه دی، با تأکید بر دانش فنی و تخصصی کارکنان بیمه دی گفت: خواست و تمایل یکایک کارکنان به رشد و تعالی و نیز تلاش و توفیق آن ها در تحقق اهداف سال گذشته، سه عامل دانستن، خواستن و توانستن را شعار و رمز موفقیت این شرکت در تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده دانست.

جهش فروش و یکپارچکی

از هنگامی که مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را نامگذاری کردند، جهش تولید را مورد تاکید قرار دادند. اما جهش قرار نیست فقط در یک بخش باشد، بلکه جهش در تمامی عرصه ها، می تواند مصداق ولایتمداری و حرکت در مسیر سیاستگذاری رهبری باشد. به همین دلیل شرکت بیمه دی همایش سراسری مدیران را با عنوان جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” برگزار کرد. طاهر موهبتی در اختتامیه این همایش با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ گفت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.

بیشتر بخوانید:

اشتیاق به دانستن و خواستن

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر اینکه بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برمی دارد و مسیر تعالی را در حوزه فردی و سازمانی هموار می کند گفت: بیمه دی دانستن و خواستن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.

جذب پرتفوی کلان

از آنجا که فروش حق بیمه بخش مهمی از فعالیت شرکت های بیمه است، موهبتی فروش پرتفو های کلان و خرده فروشی را سیاست گذاری کرد و با تأکید بر جذب پرتفو های کلان، تحقق برنامه عملیاتی شرکت در حوزه خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد. وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه تقویت شبکه فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه های توانمندسازی نمایندگان، می تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.

ریل گذاری در مسیر صداقت

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به توصیه های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی، چون دروغ گویی و بزرگ نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمرد که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است. موهبتی به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی، چون نا امیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، اصرار بر روش های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می تواند منجر به فرصت سوزی و عقب ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

63032563
62404283
همچنین بخوانید
آخرین اخبار