به گزارش پول نیوز،
به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، این برنامه که با مشارکت بیمه البرز و اجرای مهران غفوریان ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه از شبکه ۳ سیما روی آنتن می رود، محصولات نوین و کاربردی بیمه البرز را محور تبلیغات خود قرار داده است. شایان ذکر است پیش از شروع سال جدید دو محصول شوکا و شلر به مخاطبان معرفی شد که در ایام نوروز با توجه به افزایش سفر ها و احتمال بروز خسارت خودرویی، برنامه یاقوت البرز نیز به موضوع تبلیغات اضافه شد.
یاقوت البرز سامانه ای برخط است که با هدف جلوگیری از مراجعه حضوری مشتریان به مراکز پرداخت خسارت بیمه البرز برای ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو طراحی و ارائه شده است. از دیگر خدمات این برنامه کاربردی میتوان به امکان خرید برخی بیمه نامه ها و ثبت خسارت درمان اشاره کرد.