به گزارش پول نیوز،
فاطمه حاجعلی عسگری رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران درباره اتصال سازمان بیمه سلامت ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، گفت: هم اکنون سازمان بیمه سلامت ایران پنج خدمت شناسنامه دار را به طور ۱۰۰ درصد از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می کند.
وی افزود: یکی از این خدمات شناسنامه دار که باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل می شد، ایجاد پوشش بیمه ای است.
عسگری ادامه داد: استعلام وضعیت پوشش بیمه ای به عنوان یک سرویس استعلام سنجی نیز بر روی پنجره دولت رفته است.
رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه دیگر خدمات این سازمان که بر روی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رفته و آماده بهره برداری است، رسیدگی اسناد بستری و خسارت متفرقه است.
عسگری افزود: ایجاد پوشش بیمه گروهی به علت اینکه سرویسی است که به شهروندان ارائه نمی شود در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند قرار نمی گیرد.
رئیس مرکز فن آوری اطلاعات، امنیت و هوشمند سازی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین گفت: سرویس پرداخت هزینه بیمه روستاییان نیز به علت اینکه بین سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت است نیز به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل نیست.
عسگری با توضیح اینکه سازمان بیمه سلامت ایران این موارد را به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده و این دستگاه ها با این دلایل موافقت کردند.