28 تیر 1403 - 3:06

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

اختصاص تسهیلات خرید کالا از سوی بانک سینا به اعضای خانه سینما

با توافق و هماهنگی صورتگرفته میان دبیرخانه چهلودومین جشنواره بیناللملی فیلم فجر و بانک سینا، تسهیلات خرید یک میلیارد ریالی کالا برای همه اعضای خانه سینما در نظر گرفته شده است.

به گزارش پول نیوز، اختصاص تسهیلات خرید کالا از سوی بانک سینا به اعضای خانه سینما

بانک سینا به ضرورت تحقق کامل اهداف در ماه های پایانی سال، با تلاش و همت تمامی ارکان در حوزه های صف و ستاد و نیز بکارگیری ابزار های لازم، شاهد افزایش سهم بازار بانک خواهیم بود.

 

خبر ارائه تسهیلات بانک سینا در آیین اختتامیه جشنواره در برج میلاد اعلام شد. تمام فرآیند ارائه این تسهیلات که از حدود دو هفته آینده و پس از ارائه اسامی اعضای خانه سینما عملیاتی خواهد شد، به صورت غیرحضوری بوده و در سرزمین هوشمند سینا صورت می گیرد. تسهیلات در نظرگرفته شده با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه است.

کلیه فرآیند افتتاح حساب و احراز هویت برای دریافت تسهیلات از طریق اپلیکیشن سیبانک به صورت کاملاً غیرحضوری صورت گرفته و امکان استفاده از این تسهیلات برای خرید کالا ها در بازارگاه سیمارت وجود. بازارگاه سیمارت دارای تنوع کالایی در گروه های مختلف کالایی شامل بیش از ۳۰ هزار قلم کالاست.

بانک سینا امسال حامی سینمای انقلاب در چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده است.

 

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک سینا محصول اجرای طرح راهبردی کسب وکار است

با اجرای طرح راهبردی کسب وکار بانک در سال جاری، شاهد رشد ۳۳ درصدی منابع هستیم و این روند مثبت را با جدیت دنبال خواهیم کرد. غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به منطقه خراسان افزود: طرح راهبردی کسب وکار بانک سینا با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی «توسعه خطوط کسب وکار» و «توسعه بانکداری دیجیتال» تدوین شد تا بر اساس برنامه ریزی های مدون، انواع خدمات مالی و بانکی به گروه های هدف ارائه شود.

وی تصریح کرد: با این رویکرد، با تغییر وضعیت شعب، بخش عمده ای از خدمات مالی و بانکی از طریق بانکداری دیجیتال ارائه خواهد شد و شعب بانک به سمت ارائه خدمات مشاوره ای و بهره گیری از ظرفیت های ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت می کند.

فتحعلی تأکید کرد: در این طرح به موضوعاتی همچون اصلاح زیرساخت ها از حیث توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری، توجه ویژه شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نظام بازاریابی را پیشران طرح تحول بانک دانست و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار کلیه کارکنان برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.

وی، پیرامون رشد و توسعه نظام بازاریابی در نگاه مدیران صف و ستاد، اظهار داشت: امر بازاریابی محدود به اداره امور بازاریابی و کارشناسان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و معاونان باید بازاریاب محصولات و خدمات بانک باشند.

مدیرعامل بانک سینا بیان کرد: نحوه ارائه خدمات و سرویس های بانکی در شعب می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی، در جلب رضایت مشتری و تجهیز بهینه منابع عمل کند.

به گفته فتحعلی، در نظام بازاریابی بانک سینا، تسهیلات و ارائه خدمات به مشتریان، بر اساس نوع محصولات به گروه های هدف مشخص شده و شخصی سازی محصولات متناسب با نیاز های مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک با برخورداری از نیرو های متخصص و با ارائه محصولات شخصی سازی شده با نیاز مشتری، توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند و موفقیت ها و دستاورد های به دست آمده، محصول یک کار تیمی و حاصل تلاش همه کارکنان در تمام سطوح است.

وی در همین خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال جاری در حوزه جذب منابع نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد منابع داشته باشد و با ۱۴۵ درصد پوشش بودجه، سود خوبی به سهامداران خود برساند.

فتحعلی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه ارزی در کسب درآمد های غیر مشاع گفت: باید در کنار شعب ریالی، شعب ارزی هم توسعه یابد و با ارائه برنامه های عملیاتی، کسب درآمد بیشتری از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی و خدمات ارزی به دست آوریم.

گفتنی است در این سفر شعبه بلوار معلم و مجتمع آموزشی رفاهی خراسان توسط مدیرعامل بانک سینا افتتاح شد.

 

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

کاشت هسته انبه در گلدان
2060998_136
همچنین بخوانید
آخرین اخبار