به گزارش پول نیوز،
به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این سمینار که روز پنج شنبه ۲۸ دیماه برگزار شد، محسن بزرگ زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان و مدعوین، اهداف سمینار را علاوه بر آموزش، ایجاد انگیزه و توانمندسازی شبکه فروش، اعلام برنامه ها و ترسیم افق پیش روی شرکت خصوصاً در حوزه بازاریابی و شبکه فروش بیان کرد.
سید محمدمهدی بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سخنانی اقدامات یک سال گذشته جهت برون رفت از مشکلات و مسائل مبتلابه شرکت را تشریح نمود و افزود: رشد حق بیمه تولیدی، کاهش نسبت خسارت و افزایش سود شرکت در صورت های مالی ۹ ماهه از ۳۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۳۰ میلیارد ریال در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ و همچنین کاهش مدت زمان پرداخت خسارت از جمله نتایج این اقدامات است.
بهشتی نژاد با اشاره به اهمیت شبکه فروش و لزوم تقویت نمایندگان تاکید کرد: شبکه فروش و همکاران بنده در یک سال گذشته متحمل سختی و زحمات فراوانی شدند که بنده از زحمات تک تک نمایندگان، مدیران و همکاران خدوم و عزیز سپاسگذارم.
وی در ادامه گفت: بحمدالله با تمرکز یک ساله بر تقویت ریشه و بنیان شرکت هم اینک از بحران گذر کرده و شرکت در وضعیت مناسبی به سر می برد و با برنامه ریزی انجام شده تقویت بیش از پیش شبکه فروش در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مهمی نیز در این خصوص انجام و در حال برنامه ریزی است.
مدیرعامل بیمه سرمد تشکیل شورای راهبردی شبکه فروش، تسهیل در صدور مجوز ها و همکاری همه جانبه ستاد، تصویب آیین نامه رفاهی و در نظر گرفتن تسهیلات مناسب جهت رشد نمایندگان، برنامه ریزی آموزشی جهت تقویت شبکه فروش، ایجاد دو صندوق حمایتی و پرداخت به موقع کارمزد را از جمله اقدامات صورت گرفته اخیر برشمرد.
بهشتی نژاد افزود: امیدوارم با تلاش هرچه بیشتر نمایندگان و شبکه فروش رشد شرکت مضاعف و بیمه سرمد سرآمد صنعت بیمه گردد.
دکتر بنیادی میهمان ویژه سمینار: بهبود شرایط بیمه سرمد کاملاً مشهود است
دکتر علی بنیادی عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به بهبود شرایط بیمه سرمد در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: بررسی عملکرد بیمه سرمد نشانگر رشد شاخص ها و بهبود اوضاع بیمه سرمد دارد که لازم است از تلاش های تیم مدیریتی، کارکنان و نمایندگان شرکت قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با مسیری که بیمه سرمد در پیش گرفته است سال آتی سال شکوفایی شرکت خواهد بود.
دکتر بنیادی در ادامه در راستای توانمندسازی نمایندگان در حوزه بازاریابی بیمه ای نکاتی را ارائه نمود که مورد توجه آنان قرار گرفت.
تقدیر از نمایندگان برتر و تکریم نماینده پیشکسوت بیمه سرمد
تقدیر از نمایندگان برتر در حوزه های مختلف و تکریم نماینده پیشکسوت بیمه سرمد از دیگر برنامه های این سمینار بود.
در این مراسم از نمایندگان جنرال و نمایندگان فروش بیمه های زندگی با بالاترین حق بیمه تولیدی، همچنین نماینده با بیشترین درصد رشد حق بیمه و با کمترین نسبت خسارت تقدیر شد. همچنین مریم بانو حسنی پیشکسوت بیمه سرمد مورد تکریم قرار گرفت.
ارائه راهبرد های توسعه کسب و کار در جهت توانمندسازی نمایندگان
برنامه آموزشی انگیزشی با موضوع راهبرد های توسعه کسب و کار از دیگر برنامه های این سمینار بود که توسط دکتر میلاد نیک پور ارائه شد.
دکتر نیکپور در این برنامه با ارائه راهکار اجرایی و بیان تجربیات نمایندگان فروش موفق به بیان راهبرد هایی جهت توسعه شبکه فروش، تیم سازی و نهایتاً افزایش درآمد نمایندگان پرداخت.
تکریم خانواده و اهدای هدیه به کودکان و خردسالان حاضر در سمینار بیمه سرمد
نکته قابل توجه در این سمینار حضور مادران و خانواده های دارای فرزند بود که با فرزند خردسال خود در سمینار حضور یافته بودند.
در راستای تکریم خانواده همچنین تقدیر از نمایندگانی که با وجود فرزند خردسال در نمایندگی بیمه سرمد خوش می درخشند تقدیر و به کودکان آن ها هدایایی از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اهدا شد.
ارائه طرح های بیمه جدید بیمه سرمد
در این سمینار همچنین طرح بیمه ای اصناف و طرح ها و برنامه های بیمه های زندگی بیمه سرمد توسط مدیران ستادی شرکت معرفی و نمایندگان در جریان طراحی محصولات جدید بیمه ای قرار گرفتند.
برگزاری پنل پرسش و پاسخ و بیان مشکلات نمایندگان با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت عامل
در پایان سمینار ضمن ارائه گزارش عملکرد نمایندگان و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته پنل پرسش و پاسخ با حضور دکتر بهشتی نژاد مدیرعامل، زاهدنیا عضو هیئت مدیره و معاونین و اعضای هیئت عامل بیمه سرمد برگزار و نمایندگان مسائل، مشکلات و دغدغه های خود را به صورت مبسوط مطرح کردند.