25 تیر 1403 - 2:33

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

۲۰۰ درصد رشد در شاخص تولید حق بیمه، اقدام ارزشمند دیگری از بیمه دانا

مدیرعامل و نایبرئیس هیئتمدیره بیمه دانا، از رشد ۲۰۰ درصدی این شرکت در شاخص تولید حق بیمه خبر داد و اعلام کرد: پرتفوی بیمه دانا طی ۱۰ ماهه امسال به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پول نیوز، ۲۰۰ درصد رشد در شاخص تولید حق بیمه، اقدام ارزشمند دیگری از بیمه دانا

به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در جمع کارکنان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش استان کرمان با ارائه گزارشی از موفقیت های دو ساله اخیر بیمه دانا در شاخص های مختلف که موجب رشد و جهش چشمگیر شرکت در صنعت بیمه شد، به تشریح و تبیین اقدامات، برنامه های استراتژیک و راهبردی سه ساله بیمه دانا پرداخت.

استقرار نظام و تفکر برنامه ریزی و اجرای سیاست توسعه بازار در بیمه دانا
وی استقرار نظام و تفکر برنامه ریزی، اصلاحات زیرساختی، توانمندسازی نیروی انسانی و جانشین پروری، تقویت روحیه کارمحوری و خدمات رسانی مطلوب به بیمه گذاران با رعایت اصول مشتری مداری، اجرای سیاست توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ریسک، پرهیز از نرخ شکنی، پیگیری وصول دارایی ها و مطالبات، همچنین تقویت ذخایر فنی شرکت، توسعه شبکه فروش و نمایندگی ها را، از اهم اقدامات این شرکت برشمرد و افزود: با تلاش های انجام شده از سوی نیرو های ستاد و صف، در حال حاضر سهم این شرکت از ۷٫۷ درصد در سال ۱۴۰۰ به حدود ۱۴ درصد رسیده که این موفقیت در مجموع، حاصل تلاش جمعی و اجرای سیاست توسعه بازار بوده است.

مدیرعامل بیمه دانا در ادامه این نشست به تشریح برنامه های پیش روی شرکت پرداخت و عنوان کرد: افزایش سرمایه شرکت اولین برنامه ی ما در حال حاضر و جزو عناصر و متغیر هایی است که در دستور کار قرار دارد. برنامه بعدی موضوع قبولی اتکایی است که در صورت افزایش سرمایه بیمه دانا و با دریافت مجوز قبولی اتکایی از بیمه مرکزی، می تواند فعالیت های بیمه گری شرکت اثر مثبت بگذارد.

وی همچنین ضمن تأکید بر لزوم اجتناب از حواشی و پایبندی به اخلاق حرفه ای، در ادامه با اشاره به اینکه توسعه بازار در صنعت بیمه با پروژه وزارت آموزش و پرورش کلید خورده است، افزود: تلاش همه کارکنان و مدیران باید ارائه خدمات شایسته، ارزنده و احترام و تکریم معلمان و فرهنگیان باشد.

اختصاص بالغ بر هشت هزار میلیارد تومان از منابع بیمه دانا برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلندمدت
دکتر رضا جعفری در این نشست، همچنین بر پشت سر گذاشتن بحران ها و به روز شدن پرداختی ها به ویژه پرداخت به موقع دیون قانونی شرکت و مالیات های ارزش افزوده اشاره و بر لزوم توجه به معیشت سرمایه انسانی در موعد مقرر و پرداخت خسارت های جاری تأکید کرد.
وی با بیان اینکه طی مدت زمان دو سال، با لغ بر هشت هزار میلیارد تومان از منابع شرکت به بخش سرمایه گذاری ها اختصاص داده شده است، افزود: مبلغ ایده آل ما برای بخش سرمایه گذاری ها تا پایان برنامه استراتژیک شرکت، ۱۵ هزار میلیارد تومان است که در این راستا، حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان از منابع قابل سرمایه گذاری به سمت خرید دارایی ها و سرمایه گذاری های بلندمدت سوق داده شد.

دکتر جعفری در ادامه سخنان خود با اشاره به خرید زمین و ساختمان برای شعب رشت، شیراز، زنجان، خوی، سمنان، تبریز، مشهد، تربت حیدریه، گرگان، شرق تهران و مطهری به عنوان بخشی از دارایی های سرمایه ای شرکت، این اقدام را نیز نتیجه اجرای بخش دیگری از سیاست سرمایه گذاری دانست.

دکتر رضا جعفری، موفقیت های به دست آمده از سوی بیمه دانا را حاصل تلاش ها و خدمات شبانه روزی مدیران ارشد، رؤسای شعب، کارکنان و شبکه فروش بیمه دانا و همچنین اعتماد، رضایت و وفاداری مشتریانش دانست و گفت: امیدوارم با ادامه این مسیر و حفظ هم افزایی موجود در سال آینده نیز شاهد به ثمر نشستن بیش از پیش تلاش های شبانه روزی همکاران با کسب رتبه و جایگاه ممتاز در صنعت بیمه کشور باشیم.

استان کرمان نیازمند شبکه فروش گسترده تری است
دکتر احمد جوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز در این مراسم طی سخنانی، با ارائه گزارشی از وضعیت این شرکت در شهر و استان کرمان و مقایسه آن با شاخص های کشوری، از تلاش و تعامل گسترده رئیس، کارکنان، نمایندگان و اعضای شبکه فروش این شرکت در شهر کرمان تقدیر کرد.

وی، اقدامات این شعبه در حوزه وصول مطالبات، تحقق بودجه، سهم شعبه از استان، حق بیمه تولیدی و نسبت خسارات را مطلوب ارزیابی کرد و با تأکید بر لزوم اصلاح ترکیب پرتفوی، خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت های استان کرمان در حوزه فعالیت های بیمه ای شد.
دکتر جوادی پور با اشاره به گستردگی استان کرمان و نقش آن در تقویت بخش اقتصادی کشور، تعداد ۹۸ نماینده را برای فعالیت در این استان ناکافی دانست و بر ضرورت جذب نمایندگان پرتلاش برای حضور اثرگذار در این استان تأکید کرد.
قائم مقام بیمه دانا، رضایت بیمه گذاران و مشتریان از عملکرد شعبه و نمایندگان این شرکت در کرمان را مطلوب دانست و افزود: امیدوارم با روحیه کارمحوری، افزایش همدلی و تعامل مناسبِ ستاد و صف، از این پس در سایر شاخص های آماری نیز شاهد رشد و جهش بیش از پیشِ بیمه دانا در صنعت بیمه کشور باشیم.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، حسین کرچیان رئیس شعبه کرمان بیمه دانا، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این شعبه در ابعاد گوناگون، از رضایتمندی بالای بیمه گذاران و مشتریان از نحوه ارائه خدمت این شعبه خبر داد و اعلام کرد: خوشبختانه با تلاش و همکاری کارکنان و نمایندگان این استان موفق شدیم خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در سطح استان معرفی کنیم و تمام تلاش ما همواره بر این محور استوار است که در آینده نزدیک، ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، وصول مطالبات را نیز به صفر برسانیم.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

Untitled-2-e1720952038288-673x470
IPO
همچنین بخوانید
آخرین اخبار