به گزارش پول نیوز ،
به نقل از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این نشان به دلیل حمایت و مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی، ارتباط موثر با رسانه ها و نگاه تخصصی به حوزه ارتباطات و روابط عمومی به مهندس امیر علی طاهر زاده اهدا گردید.
به گزارش خبرنگار ما در بیستمین دوره جشنواره برترین ها و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با هدف ارتقای دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگو های موفق، ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی – تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقای کیفی فعالیت های روابط عمومی در کشور برگزار شد، همچنین روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق به دریافت ۲ رتبه برتر و نشان ویژه گردید.
بر اساس همین گزارش، نشان ویژه ارتباطات رسانه ای. به دلیل توجه ویژه روابط عمومی چادرملو به ارتباطات تعاملی با رسانه ها، جریان سازی موثر خبری و تولید و ارسال اخبار بر اساس رویکرد استراتژی و برنامه ارتباطی مدون و اثر بخش و نیز لوح ویژه سمپوزیوم به دلیل رعایت استاندارد های حرفه ای (علمی و صنفی) خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در مدیریت راهبردی روابط عمومی به چادرملو اهدا گردید.