به گزارش پول نیوز،
در این نشست، سعید علی زاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودرو های تجاری و کار بیان داشت: باتوجه به بازار رقابتی در تولید خودرو های تجاری و جایگاه خاص این نوع خودرو ها در حمل و نقل جاده ای کشور، بخش خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخص های مهم در این حوزه از صنعت خودروسازی محسوب می شود و بهبود این شاخص موجب ارتقاء هر بنگاه تولیدی است؛ لذا ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.
مدیرعامل زامیاد همچنین با تأکید بر ایجاد تعامل دو سویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان داشت: با توجه به جایگاه ویژه و ارتباط بی واسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آن ها راه گشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.
گفتنی است، حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینه های خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقاء میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مشترک نمایندگی ها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.