بازار چین برای خودروسازان آلمانی کم رونق شد

خودروسازهای آلمانی «بنز» و «بیامو» در سه ماهه سوم سال میلادی شرایط خوبی را در بازار چین تجربه نمیکنند.

به گزارش پول نیوز ، بازار چین برای خودروسازان آلمانی کم رونق شد

دو خودروساز آلمانی بنز و بی ام و اعلام کردند که فروش آن ها در سه ماهه سوم بازار چین کاهش پیدا کرده و مشکلات زنجیره تامین و تغییرات مدل روی فروش بنز تاثیر گذاشته است.

مشکلات عرضه مرسدس بنز بر فروش جهانی آن نیز تأثیر گذاشت و در بازه ژوئیه تا سپتامبر فروش آن ۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

شرکت بنز اعلام کرده تغییر مدل برای کلاس E و ایجاد مشکل در زنجیره تأمین فروش نهایی این خودروسازی را تحت تأثیر قرار داد.

گفتنی است که فروش وسایل نقلیه در سه ماهه سوم در بازار چین نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.

اما بی ام و وضعیت بهتری در فروش داشت و از رشد ۵.۸ درصدی خودروهایش در خرده فروشی جهانی خبر داد که به بیش از ۶۲۱ هزار دستگاه خودرو در جولای تا سپتامبر رسیده است. اما همچنین اعلام کرد که فروش مدل های BMW و Mini در چین ۱.۸ درصد کاهش یافته است.

بی ام و اعلام کرد که فروش سالانه آن تا به امروز در چین ۱.۷ درصد افزایش داشته است، مجموع فروش جهانی مرسدس بنز هم امسال تا کنون ۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک دی.
nody-لوگوی-بانک-ملت-1628454868

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار