به گزارش پول نیوز، وی با اعلام اینکه بیمه دی در زمینه خدمات بیمه ای کار های زیادی انجام داده گفت: در حوزه های مختلف ارایه خدمات بیمه ای کار های خوبی انجام شده و دستاورد های خوبی داشته ایم.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه دی به تشریح آخرین دستاورد های شرکت پرداخت و گفت: بیمه دی از ابتدای سال تاکنون توانسته در حوزه های مختلف فعالیت های چشمگیری داشته باشد، قرارداد های خوبی بسته و مشتریان بزرگ را حفظ کرده است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ مشتری در تمامی بخش های اقتصادی از جمله بیمه اهمیت ویژه ای دارد گفت: تمرکز بیمه دی بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریانی است که با بیمه دی همکاری دارند و از این حیث اهمیت ویژه ای دارد، به ویژه آنکه همواره سعی داریم یک تجربه خوب و دلنشین را برای مشتریان ایجاد کنیم.
خیرخواهان در خصوص چهارمین نمایشگاه پتروشیمی و پالایش گفت: این نمایشگاه با تمرکز بر ساخت داخل تشکیل شده و شرکت های مختلفی در حوزه های نفت و انرژی حضور دارند.
وی نکته بسیار مهم چهارمین نمایشگاه پتروشیمی و پالایش را حضور گروه های مالی دانست و گفت: گروه مالی دی نیز متشکل از بانک، بیمه، صرافی و کارگزاری دی است که به صورت گسترده در این نمایشگاه حاضر شده که به مشتریان در حوزه های مالی و بیمه ای خدمات ارائه می دهد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه دی از حضور مدیران ارشد گروه دی در نمایشگاه خبر داد و گفت: به این دلیل مدیران ارشد گروه دی در نمایشگاه حاضر شده اند تا بتوانیم به صورت مستقیم و به سرعت خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهیم، قرارداد های مستقیم را ببندیم تا در فضای نمایشگاه، پاسخ شایسته به متقاضیان داده شود.