' قاسم نوده فراهاني' در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: در نشست شامگاه گذشته با معاون وزير امور اقتصادي و دارايي و رييس سازمان امور مالياتي مقرر شد كه ضريب مالياتي همچون سال گذشته تعيين شود.
وي گفت: صنوف تا 31 تيرماه فرصت دارند تا اظهار نامه هاي مالياتي خود را تحويل دهند.
رييس شوراي اصناف توضيح داد: ماليات بر درآمد گروه 'ج ' (خرده فروشان ) با چهار درصد نمونه گيري و گروه هاي 'الف ' (كارخانجات ) و ' ب ' (واحدهاي كوچك و خدماتي) با 15 درصد نمونه گيري تعيين شد.
فراهاني افزود: براين اساس صنوفي كه قصد دارند ماليات خود را به صورت الكترونيكي پرداخت كنند بايد 30 درصد ماليات را نقد و مابقي را در شش قسط ، شش ماهه پرداخت كنند.
رييس شوراي اصناف همچنين توضيح داد: صنوفي نيز كه به صورت معمول در نظردارند ماليات خود را بپردازند بايد 40 درصد آن را نقدي و مابقي را به صورت شش قسط شش ماهه پرداخت كنند.
ماليات بر درآمد اصناف 15درصد افزايش يافت
رييس شوراي اصناف كشور از توافق با سازمان امور مالياتي براي افزايش 15درصدي ماليات بردرآمد اصناف درسال 89 نسبت به يك سال پيش از آن خبرداد.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نفر باشید.
نظر شما