6 مرداد 1403 - 6:04

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

ثبت نام سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان تا ۱۰ آذرماه تمدید شد

به دنبال درخواستهای متعدد استانها و استقبال جامعه کار و تولید و با هدف فرصتسازی عادلانه برای جامعه مخاطب، زمان ثبتنام کارگران، گروههای کار نخبه و کارفرمایان واحدهای اقتصادی در سامانه جشنواه ملی امتنان تا ۱۰ آذر سال جاری تمدید شد.

به گزارش پول نیوز، ثبت نام سی  و  چهارمین جشنواره ملی امتنان تا ۱۰ آذرماه تمدید شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.
 
کارگران، گروه های کار نخبه و واحد های نمونه می توانند برای شرکت در جشنواره تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه emtenan.mcls.gov.ir و ورود اطلاعات و مستندات مربوطه نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام کنند.
 
ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت های دانش بنیان با توجه به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران است.
 
بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی، در جهت اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و ضوابط اجرایی آن ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، اقدام به شناسایی و انتخاب کارگران مخترع، مبتکر و خلاق و مدیران واحد های برتر در سراسر کشور نموده و مقرر است، منتخبین ملی در هفته کارگر (اردیبهشت ماه سال آتی)، طی مراسم باشکوهی با حضور مقامات کشوری معرفی شوند.

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

6767097_804
5041537
همچنین بخوانید
آخرین اخبار