تقدیر سلیمانی از كیفیت وب گاه و خدمات الكترونیك بیمه مركزی

رئیس کل بیمه مرکزی عصر امروز در جلسه شورای مدیران کسب رتبه نخست کیفیت خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی برای سومین سال پیاپی را نشان از عزم جدی صنعت بیمه برای استقرار دولت الکترونیک و تسهیل خدمات رسانی به آحاد جامعه دانست.

به گزارش پول نیوز ، تقدیر سلیمانی از كیفیت وب گاه و خدمات الكترونیك بیمه مركزی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، سلیمانی افزود:ماموریت اصلی بیمه مركزی رفع موانع خدمات رسانی است در واقع مانع زدایی در ارائه خدمات بیمه ای از مهمترین راهبردهای صنعت بیمه به شمار می رود و با تمهیدات صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگر این جلسه، سید قاسم نعمتی به ارائه گزارشی از استراتژی و سیاست های بیمه مرکزی در حوزه دولت الکترونیک، برنامه راهبردی فاوا و …. پرداخت.

در پایان رئیس کل بیمه مرکزی با اهدا لوح از خدمات و تلاش های بی شائبه سید قاسم نعمتی رئیس مرکزی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی تقدیر کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

training-installation-electricity-meter
سهام+عدالت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار