دریافت لوح جشنواره ملی «یکصد واحد مشتری مدار»

بیمه ملت در دومین دوره برگزاری جشنواره ملی «یکصد واحد مشتریمدار» در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن، براساس رأی هیات داوران به دلیل توجه به مشتریمداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابیهای تخصصی انجام شده، بهعنوان یکی از صد سازمان برتر مشتریمدار در کشور انتخاب و نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

به گزارش پول نیوز ، دریافت لوح جشنواره ملی «یکصد واحد مشتری‌مدار»

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، علیرضا علی‌سلیمانی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری این شرکت، به نمایندگی از دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، لوح و نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

در این مراسم مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری‌مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه سازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.

در این مراسم ملیحه سادات حسینی، مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز حضور داشت.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

172022228
5275313

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار