افزایش ۶۰ درصدی خدمات در محل امدادخودروسایپا

اقدامات گروه خودروسازی سایپا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد که براساس یکی از این اقدامات که با هدف جلوگیری از انجام سفرهای غیرضروری انجام می شود، خدمات خودرویی مشتریان این گروه خودروسازی در محل و منزل آنها انجام می شود.

به گزارش پول نیوز ،

به گزارش پول نیوز، این خدمات در محل را امدادخودرو سایپا از اواخر اسفندماه سال ۹۸ آغاز کرد و طبق آخرین آمار اعلام شده، تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۹ رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.
در اجرای طرح امدادخودروسایپا که با هدف کمک به شبکه نظام سلامت کشور و مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شد، خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا از جمله انجام سرویس های دوره ای به صورت رایگان و در محل مورد نظر مشتریان انجام می شود تا از مراجعه هموطنان به نمایندگی ها و سایر تعمیرگاه ها جلوگیری شود.
این طرح ابتدا قرار بود تا پایان فروردین ماه اجرا شود اما با توجه به استقبال هموطنان و تاکید شبکه بهداشتی کشور مبنی بر ادامه اقدامات ضد کرونایی، به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.
علاوه بر این، امدادخودرو سایپا برای اجرای بهتر این طرح، نسبت به افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس خود اقدام کرده و امدادگران این شرکت تا ساعت ۲۲ نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.
هموطنان می توانند برای درخواست “خدمات خودرو در محل” با شماره سراسری 096550 و یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک رفاه کارگران
بانک کشاورز 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار