فعال بودن واحد ارتباط با مشتریان ایران خودرو

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیهای اعلام کرد: بخش پاسخگویی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هموطنان عزیز تا ۲۸ اسفندماه سال جاری فعال است.

به گزارش پول نیوز ،

به گزارش پول نیوز، در این اطلاعیه آمده است،‌ باتوجه به پایان تولید خطوط ایران خودرو در راستای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و رسیدن به اهداف تولید، ایجاد دست‌کم یک درگاه فعال برای پوشش مراجعات احتمالی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان ضرورت داشت.
برهمین اساس بخش پاسخگویی واحد CRM از 22 تا 28 اسفندماه سال جاری برای خدمت رسانی به مشتریان فعال است .
تمامی تمهیدات لازم برای حضور حداقلی و رعایت الزامات و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا فراهم شده است.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

کارشناسی رنگ
سپینو جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار