به گزارش پول نیوز ، به گزارش ايسنا، تحت اين توافق كليپ هاي ويديويي از نسخه كره يي يوتيوب گوگل در نقشه هاي ياهو كره نمايش داده مي شوند و ياهو نيز سرويس جست وجوي محلي Gugi خود را به سرويس نقشه گوگل كره متصل خواهد كرد.
بر اساس گزارش نشريه Korea Times، جست وجوي اينترنت در كره تحت اختيار ناور است كه حدود 75 درصد اين بازار را در اختيار دارد در حالي كه گوگل و ياهو در تقلا براي كسب سهمي از اين بازار هستند.
اين اقدامي هوشمندانه از سوي دو شركت اينترنتي آمريكايي محسوب مي شود. طبق گزارش يك شركت پژوهش بازار كر ه يي، ياهو در يك هفته در ماه ژانويه تنها 530 هزار بازديدكننده جلب كرد و آمار گوگل از آن هم بدتر بود.