به گزارش پول نیوز ، كيومرث جليليان در گفتگو با مهر درباره برخورد با تخلفات شركت هاي پخش كالا در كشور گفت: سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از ابتداي امسال سعي كرده است حوزه هاي نظارتي را به 3 بخش شركت هاي واردكننده، شركت هاي توزيع كننده و شركت هاي پخش كالا تقسيم كند و براي ساماندهي هر بخش برنامه هاي ويژه اي داشته باشد.
وي تصريح كرد: يكي از حلقه هاي مفقوده اي كه سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان كار زيادي روي آن انجام داده، ساماندهي شركت هاي پخش و توزيع است كه در اين زمينه، وزارت بازرگاني دو كار اساسي انجام داده است.
به گفته جليليان، سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان از ابتداي سال سعي كرده است توزيع كالاها را به شكلي شناسنامه دار كند. بر اين اساس هر كالايي كه توزيع مي شود بايد حتما از طريق شركت هاي پخش استاني، منطقه اي و يا كشوري صورت گيرد.
وي اظهار كرد: سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليدكنندگان سعي كرده است با ايجاد ارتباط با شركت هاي پخش، نظارت مستمر و برخورد با تخلفات شركت هاي پخش را نيز انجام دهد كه در حال حاضر نيز به شكل هفتگي و مرتب قيمت ها از شركت هاي پخش سراسر كشور دريافت مي شود و هماهنگي خوبي نيز در اين زمينه وجود دارد.