به گزارش پول نیوز ، علي اصغر قايمي در گفت وگو با ايسنا تصريح كرد: در آن قانون ديده شده كه هر پنج سال يك بار تغييرات بررسي و ثبت شود تا سال 84 نوبت مميزي مرحله پنجم رسيد و قرار شد سرويس هاي نرم افزاري كار فراهم شود كه بعد از فراهم شدن سرويس هاي نرم افزاري، شهر مميزي شروع شد كه اين به منزله آخرين مميزي شهر خواهد بود، زيرا بعد از آن اطلاعات در سيستم درخواست ها به روز مي شود.
وي افزود: از اواخر سال گذشته مميزي شهر را آغاز كرديم كه به صورت تمام الكترونيكي انجام مي شود و 700 مامور مميزي با لپ تاپ به املاك مراجعه و همان جا اطلاعات را وارد لپ تاپ مي كنند و بعد با كنترل و نظارت، اطلاعات در ديتابيس تجميع مي شود.
او تصريح كرد: به دليل بالا بودن حجم كار در جمع آوري اطلاعات حدود دو ميليون ملك در سطح شهر تهران مميزي و تا اواخر امسال يا اواسط سال آينده تمام مي شود و بعد از اتمام كار، ديتابيس جامعي از اطلاعات املاك شهر تهران استخراج و به روز كردن آن مطرح مي شود، زيرا شهر پوياست و اين با تجديد بازديدها صورت مي گيرد؛ در هر حال اطلاعات دقيق خواهد بود مگر اينكه تخلفي در ساخت و سازها صورت بگيرد.




آژانس خلاقیت کوانتا