Search

نيمي از مردم علاقهاي به بروزرساني گوشي خود ندارند

در اين ميان، كارشناسان بر اساس يك مطالعه جديد دريافتهاند، بسياري از افرادي كه قصد خريد گوشي جديد را دارند، معتقدند كه استفاده از يك گوشي ديگر فرآيندي بسيار پيچيده و دشوار است.

به گزارش پول نیوز ، به گزارش فارس به نقل از بي بي سي، زماني كه كاربران يك گوشي با از يك شركت جديد را خريداري مي كنند، طي هفته هاي اول براي استفاده از بخش شماره تلفن ها، پيامك ها، تصاوير، موسيقي ها و … با مشكلات فراواني مواجه مي شوند و از خريد گوشي جديد احساس رضايت نمي كنند.

مطالعات جديدي كه توسط مركز بريتانيايي Mformation روي بيش از 4 هزار نفر انجام شده، نشان مي دهد كه 45 درصد مردم به خاطر مشكلات در استفاده از ابزارهاي مختلف در گوشي هاي جديد، گوشي خود را عوض نمي كنند.

اين در حالي است كه 60 درصد مردم بر اين باورند كه ياد گرفتن روش هاي استفاده از امكانات گوشي جديد از باز كردن يك حساب بانكي جديد سخت تر است. در اين ميان، 95 درصد كاربران خاطر نشان كرده اند كه اگر سرويس ها و خدمات مربوط به تلفن هاي همراه دشوار نبود، آن ها حتما از نسل جديد خدمات و برنامه ها استفاده مي كردند.

در اين بررسي ها مشخص شد كه مردم به استفاده از پست الكترونيكي، سرويس پيام هاي فوري(IM)، شبكه هاي اجتماعي و … در تلفن همراه خود علاقمند هستند، اما 50 درصد آن ها اعلام كردند، زماني كه براي نخستين بار قصد استفاده از اين سرويس ها را داشته اند اين خدمات كار نكرده اند.

بر اين اساس، 61 درصد كاربران اعلام كرده اند كه به خاطر بروز اين مشكل استفاده از اين سرويس ها را متوقف كرده اند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک صنعت و معدن
n00008521-b

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار