4 فروردین 1404 - 3:21

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

سامانه پيام کوتاه 124

معاون بازرسي سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان از راه اندازي سامانه پيام کوتاه 124 با شماره 20000124 به زودي در کشور خبر داد.

به گزارش پول نیوز، به گزارش واحد مرکزي خبر، تقوي در دومين دوره اموزشي مباني بازرگاني با بيان اينکه مردم مي توانند از طريق اين سامانه موارد شکايات خود را به 124 اطلاع دهند ، گفت : در مرحله دوم توسعه اين سامانه ، مردم به جاي نوشتن و ارسال تخلف خواهند توانست با انتخاب گزينه هاي تخلف در تلفن همراه خود مورد تخلف را در کوتاه ترين زمان ارسال کنند.

وي افزود : مردم در قالب اين سامانه مي توانند سازمان حمايت را در وظايف نظارتي و کنترلي ياري کنند.

تقوي ، بازرسي نوبتي ، موردي و طرح نظارتي ويژه را از روشهاي نظارتي سامان حمايت برشمرد و افزود : رويکرد اصلي سازمان نظارت ، پيشگري ، بازرسي هدفمند و گسترش نظارت ها و در شرايط کنوني کاهش قيمت ها در بازار است.

وي با بيان اينکه سالانه بازرسي ها به 5 ميليون فقره و شناسايي تخلف تا 350 هزار مورد افزايش يافته است گفت : از زمانيکه طرح تشديد بازرسي ها به عنوان مصوبه دولت ابلاغ و از شهريور امسال اجرايي شده است با همکاري نيروي مقاومت بسيج بازرسي ها در مقايسه با مدت مشابه پارسال 116 درصد ، تشکيل پرونده 148 درصد و تخلف هاي شناسايي شده تا 149 درصد افزايش يافته است.

وي بيشترين بازرسي ها وتخلف ها را مربوط به استانهاي تهران ، خراسان جنوبي ،خوزستان و فارس و کمترين موارد را مربوط به استانهاي زنجان و خراسان شمالي دانست.

تقوي ، تعامل با تشکل هاي مردم نهاد را از برنامه هاي سازمان حمايت اعلام کرد و گفت : سازمان حمايت از برخي مسئولان در حوزه اداري و کارکنان در حوزه هاي ميداني به عنوان ناظران افتخاري استفاده مي کند .
معاون بازرسي سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان افزود : بيش از پنج هزار ناظر افتخاري با سازمان حمايت در کل کشور همکاري مي کنند.

تقوي در پايان ، گران فروشي / کم فروشي / تقلب در توليد و عرضه کالا / احتکار / عرضه خارج از شبکه / عرضه کالاي قاچاق / فروش اجباري / درج نکردن قيمت و صادر نکردن صورت حساب را از مصاديق تخلف برشمرد .

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

5158692
5146961
همچنین بخوانید
آخرین اخبار