احمدرضا معيني در گفت وگو با فارس با اشاره به تعيين حداقل دستمزد كارگران در سطح 303 هزار و
48 تومان، در مورد مزيت هاي حداقل دستمزد كارگران براي سال آينده اظهار
داشت: يكي از مزيت هاي اين دستمزد نسبت به سال هاي گذشته افزايش 100 درصدي
بن كارگري از 10 هزار تومان به 20 هزار تومان است.

وي ادامه داد: همچنين پايه سنوات كه طي چند سال گذشته بدون تغيير
مانده بود با افزايش 2.5 درصدي از 125 به 200 تومان افزايش پيدا كرد.

بر اين اساس حداقل دستمزد روزانه يك كارگر 10 هزار و
100 تومان تعيين شده است و در ساير سطوح نيز دستمزد پايه 7 درصد به اضافه
روزانه معادل 701 تومان رشد خواهد داشت.

اين نماينده كارگري در شوراي عالي كار با بيان اينكه سعي شده حداقل
دستمزد سال آينده بر اساس جوانب اقتصادي و وضعيت جامعه كارگري باشد، گفت:
كارگران و كارفرمايان با توجه به اظهارات مسئولان دولتي راجع به كاهش شديد
نرخ تورم در سال جاري و همچنين اجراي قانون هدفمندكردن يارانه ها
اميدوارند كه وضعيت رفاهي و توليد در سطح كشور بهبود يابد.

به گفته وي به همين علت نمايندگان كارگري از اين شيوه تعيين دستمزد در صورت اجراي درست اين موضوعات استقبال مي كنند.

شوراي عالي كار در جلسه بعدازظهر امروز خود حداقل
دستمزد كارگران براي سال آينده را با 15 درصد افزايش نسبت به سال قبل 303
هزار و 48 تومان تعيين كرد.