
به گزارش پول نیوز، شرکت “زر ماکارون”با حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد نام خود را به روی پیراهن ملی پوشان ثبت کند و به مدت 90 دقیقه پیش چشم نظاره گران بازی به خودنمایی بپردازد و عجیب آنکه همین منتقدان به ظاهر حامی مقام والای تیم ملی کشورمان زمانی که نام شرکت های خارجی روی پیراهن ملی پوشان نقش می بندد، حرفی به میان نمی آورند.
بعد از بازی دو تیم، گروهی با جو سازی و تخریب رویه یافتن پشتیبان مالی فدراسیون فوتبال، استفاده از شرکت “زر ماکارون” را مناسب قد و قواره شکیل تیم ملی توصیف نکردند و متاسفانه، دست اندرکاران فدراسیون فوتبال نیز با اعلام اینکه خبری از اسپانسر تیم ملی کشور نداشتند، از حمایت از بخش خصوصی شانه خالی کردند.
ناگفته نماند که علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، در وهله اول آغاز موج مخالفت های مرموز جذب “زر ماکارون”، از درج نام این شرکت روی پیراهن تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرده بود و متعاقبا اعلام کرد: هر شرکتی که قادر به پرداخت هزینه های تیم ملی باشد، می تواند اعلام آمادگی کند و ما نیز از آنها استفاده خواهیم کرد.
در این راستا باید از منتقدان جذب “زر ماکارون” به عنوان حامی مالی تیم ملی فوتبال پرسید که آیا از هزینه های سنگین و کمرشکن تیم های ملی و باشگاهی خبر دارید که اینگونه در مقابل شرکت هایی فعال و نوآور جبهه گیری می کنید؟ مگر “زر ماکارون” شرکت صهیونیستی است که اینگونه صفحات روزنامه ها و برنا مه های رادیویی و تلویزیونی را صرف مخالفت با جذب این شرکت به عنوان حامی مالی می کنید؟
گفتنی است که شرکت “زر ماکارون” به عنوان اولین تولید کننده ماکارونی با آرد سمولینا و اولین تولیدکننده ماکارونی سبوس دار در کشور و دارنده اولین تندیس صادرکننده نمونه کشور و تنها ماکارونی نمونه استاندارد کشور است و عجیب است که گروهی خاص، تاب و تحمل نام شرکت های تولید کننده مواد غذایی روی پیراهن ملی پوشان اعم از فوتبالیست ها و حتی تیم ملی کبدی را ندارند و همواره آنرا به باد انتقاد غیرمنصفانه و غیر تخصصی می گیرند.