به گزارش پول نیوز، عليرضا اصغرنژاد در گفت وگو با ايسنا، گفت: قرار است سرويس ريز مكالمه به سرويس هاي سيستم e-care شركت ارتباطات سيار اضافه و اين سرويس به مشتركان ارايه شود.
وي با بيان اين كه براي راه اندازي اين سرويس در حال انجام هماهنگي هاي لازم هستيم تصريح كرد: مشتركاني كه در اين سيستم عضو هستند مي توانند درخواست خود را به سيستم ارايه دهند و مدت زماني كه ريزمكالمه آن را مي خواهند مطرح كنند كه بعد از 24 ساعت بسته اطلاعاتي به ايميل مشترك ارسال مي شود.
وي درباره هزينه استفاده از اين سرويس گفت: اين سرويس قرار است به صورت رايگان به مشتركان ارايه شود اما ممكن است هزينه اي براي آن درنظر بگيرند كه به صورت كاراكتري يا صفحه اي محاسبه شود.
اصغرنژاد تصريح كرد: اين سرويس فعلا براي مشتركان دائمي همراه اول است و چون مشتركان اعتباري از سيستم شارژ استفاده مي كنند نمي توانند از اين سرويس استفاده كنند.
معاون اداره كل مشتركان و متقاضيان شركت ارتباطات سيار ايران اضافه کرد: در حال حال حاضر مشتركان براي دريافت ريزمكالمات خود مي توانند با در دست داشتن كارت شناسايي به يكي از دفاتر هشت گانه ي دولتي مراجعه كرده و ريز مكالمات خود را دريافت كنند.
وي درباره هزينه اين كار گفت: هزينه براي دريافت ريزمكالمات براي هر صفحه 50 تومان محاسبه مي شود كه در قبض مشتركان آورده مي شود