Search

مردان ،هدف توليدكنندگان لوازم آرايشي

قيمت پايين كالاهاي بيكيفيت و غيراستاندارد خارجي مردم را به سمت خود جلب كرده و حتي با وجود باكيفيت بودن توليدات داخل اين محصولات فروش چنداني ندارند. متاسفانه بايد گفت كه اين محصولات عمدتا تاريخ مصرف گذشته و داراي مواد تركيبي و شيميايي غيراستاندارد هستند.

به گزارش پول نیوز ، ايسنا- روند فروش محصولات آرايشي حاكي از آن است كه مردان نيز به سمت مصرف لوازم آرايشي سوق پيدا كرده و رونق بازار فروش اين محصولات را دوچندان كرده اند.محصولاتي نظير ژل دور چشم، كرم هاي ضد چروك، رنگ مو، شفاف كننده ها، تونيك هاي ترميم كننده پوست و در كنار اين ها شاهد اختصاصي شدن محصولات معمولي تري مانند شامپوي سر و شامپو بدن با هدف ترغيب مردان به استفاده از محصولات اختصاصي آرايشي نيز بوده ايم كه به طور طبيعي قيمت چنين محصولاتي گران تر از محصولات غيرتخصصي است.

در چنين شرايطي قيمت پايين كالاهاي بي كيفيت و غيراستاندارد خارجي مردم را به سمت خود جلب كرده و حتي با وجود باكيفيت بودن توليدات داخل اين محصولات فروش چنداني ندارند. متاسفانه بايد گفت كه اين محصولات عمدتا تاريخ مصرف گذشته و داراي مواد تركيبي و شيميايي غيراستاندارد هستند.

در عين حال لوازم آرايشي قاچاق كه كيفيت پاييني هم دارند، تحت برندهاي معتبر مردم را فريب مي دهند.بختيار علم بيگي، رييس انجمن صنايع شوينده و آرايشي با اشاره به اين كه حدود 80 درصد بازار آرايشي كشور متعلق به محصولات آرايشي قاچاق يا واردات رسمي است، عنوان مي كند: توليد كنندگان كشور در زمينه هاي توليد انواع كرم و رژلب بيشترين ميزان فروش را دارند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

SAIPA-Hosseini
آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار