Search

رسيدگى به شکايت گرانفروشى

شکایت مردم تهران در رابطه با گرانفروشی در مدت زمان کمتر از یک ساعت رسیدگی می شود.

به گزارش پول نیوز ، کیهان ، عباس قلی زاده رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با اعلام این مطلب افزود: به منظور تشدید بازرسیها و مهارگرانفروشی و عرضه غیر قانونی کالا و خدمات، این سازمان از مهرماه با جذب نیروهای جدید و ارائه آموزشهای لازم به ایشان، دور جدیدی از فعالیتهای خود را از سر گرفته است.

در این راستا با هدف رسیدگی به شکایات درمدت زمان کمتر از یک ساعت درتهران بزرگ ستاد پاسخگویی به شکایت مردمی را به سیستم call center با 30خط تلفن مجهز و 9 ایستگاه در مناطق مختلف شهر تهران جهت استقرار بازرسین ایجاد نموده است. درحال حاضر روزانه 520 بازرس از واحدهای صنفی استان بازرسی می نمایند.

وی گفت: آذر ماه گذشته طی بازرسی از 82هزار و 59 واحد صنفی ، 17هزار و 46 متخلف شناسایی و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند. آمار بازرسیها نشان می دهد با تشدید بازرسیها و جذب نیروهای جدید، تخلفات به نسبت مدت مشابه آن در سال قبل 25 درصد کاهش داشته است و پیش بینی می گردد با ادامه این روند میزان تخلفات به نسبت قابل توجهی کاهش یابد.

قلی زاده، گرانفروشی با 10 هزار و 268 مورد و نصب نکردن قیمت بر روی کالاها با 10هزار و 522 مورد را بالاترین میزان تخلف مشاهده شده اعلام نمود و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ستاد خبری این سازمان با شماره تلفن 124 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک صادرات
ساختمان1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار