4 فروردین 1404 - 4:20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

رضایت 75 درصد مردم از خدمات تامین اجتماعی

آمار منتشر شده نشان ميدهد ميزان رضايتمندي مراجعان از ادارات کل سازمان تامين اجتماعي از 82/73 درصد در سال 85 به 57/75 درصد در سال 86 افزايش يافته و از نظر رتبه بندي اين ادارات در بين دستگاههاي اجرايي کل کشور از رتبه 36 به 21 ارتقا يافته اند.

به گزارش پول نیوز، پول نیوز_ رضايت مندي 75 درصدي مراجعان از تامين اجتماعي در گزارش معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهوري مطرح شد.

طرح سنجش ميزان رضايت مندي مراجعان از نحوه ارايه خدمات دستگاه هاي عمومي ودولتي منتشره از سوي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري 75 درصد اعلام شد.

به گزارش پول نيوز، آمار منتشر شده نشان مي دهد ميزان رضايت مندي مراجعان از ادارات کل سازمان تامين اجتماعي از 82/73 درصد در سال 85 به 57/75 درصد در سال 86 افزايش يافته و از نظر رتبه بندي اين ادارات در بين دستگاه هاي اجرايي کل کشور از رتبه 36 به 21 ارتقا يافته اند.

يافته هاي اين پژوهش بر اساس عواملي نظير ميزان رضايت مندي مراجعان، تعداد دفعات مراجعه براي انجام کارخاص، ميزان اطلاع رساني، ميزان اعتماد مراجعان، ميزان خوشبيني مراجعان به بهبود ارايه خدمات و بيشترين و كمترين ميزان رضايت مندي مراجعان در نظر گرفته شده است.

بر اين اساس، تعداد دفعات مراجعه براي انجام يک کار خاص در مديريت هاي درمان تامين اجتماعي سراسر کشور 82/1 بار بوده که در مقياس کشوري تعداد دفعات مراجعه افراد براي انجام يک کارخاص 97/1 بار اعلام شده پايين تر بوده است.

ادارات کل تامين اجتماعي استانهاي آذربايجان غربي، ايلام و خراسان جنوبي به ترتيب، 81/81، 58/80 و 33/80 درصد با استانهاي مرکزي، قم و قزوين با 06/90، 84/ 83 و 96/82 درصد در بين مديريت هاي درمان تامين اجتماعي سراسر کشور در سال گذشته بيشترين ميزان کسب رضايت مخاطبان در بررسي ها از آن خود کردند.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

OIP (8)
5158692
همچنین بخوانید
آخرین اخبار