به گزارش پول نیوز، روابط عمومی سازمان ثبت اسناد :
حسینعلی امیری معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با صدور بخشنامه ای به معاونین و مدیران كل ستادی این سازمان، بر بهره گیری از سامانه اتوماسیون اداری در جهت تسریع امور و پیگیری الكترونیكی مكاتبات تاكید كرد.
متن این بخشنامه بدین شرح است: « با عنایت به افتتاح رسمی سامانه اتوماسیون اداری مقتضی است با رعایت كامل مفاد آئین نامه گردش مكاتبات اداری در سامانه اتوماسیون اداری، نسبت به تهیه، ارسال و وصول كلیه مكاتبات اداری در حوزه عملكرد خود، بجز آن دسته از مكاتباتی كه مطابق قوانین و مقررات جاری، لازم است بصورت چاپی و به صورت غیر الكترونیك انجام شود، از طریق این سامانه، و به نحو شایسته ای اقدام فرمایند.
بدیهی است مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه در هر یك از واحدهای ستادی سازمان، عند اللزوم با معاونین، مدیران كل و روسای محترم مربوطه خواهد بود ».
گفتنی است حسینعلی امیری معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در مراسم بهره برداری رسمی از این سامانه كه به مناسبت عید سعید غدیر انجام گرفت، از افتتاح مرحله به مرحله طرح های مكانیزاسیون در این سازمان در راستای تحقق ثبت نوین خبر داد.