27 دی 1403 - 6:26

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

ارایه مشاوره بازاریابی توسط اتاق های تعاون

ساختار موسسات خدمات بازاريابي کشور بر اساس نيازهاي بومي شکل گرفته و نهادسازي و تشکل گرايي ، حمايتهاي مبتني بر نتيجه گرايي و ايجاد بستر مشارکتهاي بين المللي در آنها مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش پول نیوز، پول نیوز_فائزه کیائی; رییس سازمان توسعه تجارت در راستای اجرای فاز دوم طرح ارایه خدمات مشاوره ای بازاریابی اعلام کرد: اتاق های تعاون نیز در کنار اتاق های بازرگانی سراسر کشور خدمات مشاوره ای بازاریابی ارایه می دهند.

مهدی غضنفری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پول نیوز افزود: 30 دفتر براي ارايه خدمات بازاريابي در نظر گرفته شده که در حال حاضر حدود 12 دفتر در اتاق هاي بازرگاني آماده ارايه خدمات بازاريابي به تجار هستند و با تکمیل اجرای این طرح اتاق های تعاون نیز به زودی این خدمات را ارایه خواهند داد.

معاون وزیر بازرگانی، اتاق هاي بازرگاني را به عنوان نخستين مرکز ارتباطي تجار عنوان کرد و اظهار داشت: به همين دليل دفاتر ارايه خدمات بازاريابي در مرحله نخست در اتاق هاي بازرگاني ايجاد شده و در مرحله دوم در اتاق های تعاون ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساختار موسسات خدمات بازاريابي کشور بر اساس نيازهاي بومي شکل گرفته و نهادسازي و تشکل گرايي ، حمايت هاي مبتني بر نتيجه گرايي و ايجاد بستر مشارکت هاي بين المللي در آنها مورد تاکید قرار گرفته است.

غضنفري با اشاره به اختصاص دو ميليارد تومان براي واگذاري خدمات بازاريابي به بخش خصوصي گفت: در حال حاضر واگذاري خدمات بسياري از امور دولتي به بخش خصوصي در حال اجراست که يکي از اموري که به تازگي در حوزه خصوصي سازي مطرح شده بازاريابي است.

وي، رقابت پذيري و توانمندسازي ناشي از هدايت جريان توليد در مسير نيازمنديِِ هاي بازار، ارتقاي بهره وري در حوزه تجارت بين الملل و کاهش هزينهِ هاي عرضه را از اهداف عمده ارايه خدمات مشاوره اي بازاريابي توسط موسسات بازاريابي در سراسر کشور عنوان کرد.

رییس سازمان توسعه تجارت تاکید کرد: در حال حاضر پشتيباني از تحقيقات بازاريابي، طراحي برنامه جامع تبليغاتي و پياده سازي برنامه هاي تبليغاتي کالاهاي ايراني در قالب دستورالعمل واگذاري خدمات بازاريابي در اتاق هاي بازرگاني در دست اجراست.

وی اظهار امیدواری کرد تا فعالیت های بازاریابی در آینده نزدیک به بنگاه ها و تشکل خصوصی واگذار شود و با اجرای این روند می توان تا پنج سال آینده شاهد ارایه خدمات بازاریابی توسط بخش های خصوصی باشیم.

برچسب‌ها:

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

شیلات
گاز
همچنین بخوانید
آخرین اخبار