پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

بانک مسکن؛ پرداخت ۷۸ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان

بانک مسکن از محل تبصره ۱۸ قوانین بودجه سنواتی کشور، مبلغ ۷۸ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده در بازآفرینی شهری به متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت کرده است که از این میزان، مبلغ ۴۵ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک مسکن تأمین شده است.

حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا

بانک آینده با حضور در “شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا” که در محل دائمی نمایشگاه‌های و رویدادهای بین‌المللی بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) برگزار می‌شود؛ خدمات و محصولات خود را به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه ارائه می‌دهد.

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات جبران خسارات ناشی از بلایای طبیعی در شش استان را ابلاغ کرد

معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، بخشنامه تسهیلات جبران خسارات ناشی از وقوع برف سنگین، بارندگی شدید، سیل، آبگرفتگی و زلزله در استان‌های اصفهان، چهارمال و بختیاری، کردستان، اردبیل، خراسان شمالی و آذربایجان غربی به مدیریت شعب پست بانک این شش استان ابلاغ شد.

حس خوب همگرایی؛ پیوند تجربه‌ها از دیروز تا فردا

جمعی از همکاران بازنشسته در حاشیه نشست روز گذشته با مدیرعامل بانک، با اشاره به مفید بودن محتوای این دیدار و دغدغه‌مندی دکترسید عباس حسینی، در خصوص دستاورد‌های ارزشمند این جلسه برای بازنشستگان اظهار امیدواری کردند.

بانک پارسیان؛ رشد ۸۱ درصدی پرداخت تسهیلات خانوار در بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی

بر اساس آمار بانک مرکزی میزان پرداخت تسهیلات در گروه مصرف‌ کننده نهایی (خانوار) از جمله قرض‌الحسنه ازدواج، ضروری، فرزندآوری و اشتغال … توسط بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در سال گذشته ۸۱ درصد افزایش یافت.
با بیمه‌ها