پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

آرشیو
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه

بانک مسکن؛ پرداخت ۷۸ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان

بانک مسکن از محل تبصره ۱۸ قوانین بودجه سنواتی کشور، مبلغ ۷۸ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش بافت فرسوده در بازآفرینی شهری به متقاضیان تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت کرده است که از این میزان، مبلغ ۴۵ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک مسکن تأمین شده است.

فولاد خوزستان در صادرات خوش درخشید

رضا وکیلی، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد خوزستان در دومین روز از ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ طی یک نشست خبری گفت: در سال گذشته این شرکت بیش از ۱.۳ میلیون تن از محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور صادر کرده است. فولاد خوزستان با توجه به دسترسی به آب‌های آزاد، صادرات محصولات را در دستور کار دارد و حوزه صادرات محصولات این شرکت رشد داشته است.

شنبه‌ها تعطیل شد

نمایندگان مجلس با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند. این مصوبه برای تبدیل شدن به قانون به تایید شورای نگهبان نیاز دارد.

ضرورت اصلاح بند س تبصره ۶ لایحه بودجه برای حمایت از بازار سرمایه/ در جلسه شب گذشته شورای عالی بورس چه گذشت؟

عضو شورای عالی بورس گفت: اصلاح بند س تبصره ۶ لایحه بودجه برای حمایت از بازار سرمایه بسیار ضروری است و اساس این بند قانونی مغایر قوانین بالادستی بوده و مانع توسعه در بلند مدت خواهدشد.

چگونگی خروج بانک‌ها از بنگاهداری

بنابر اعلام وزارت اقتصاد، در دولت سیزدهم ۷۷ هزار میلیارد تومان از دارایی‌های مازاد بانک‌ها فروخته شده است انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۳ با مصوبه هیات دولت برای تسهیل فروش اموال بانک‌ها این رقم بسیار بالاتر رود.

افتتاح 7پروژه فناوری توسط رییس جمهور

۶ پروژه بزرگ حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و یک قرارداد خرید تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی، در آستانه روز جهانی ارتباطات و هم‌زمان با حضور رئیس جمهور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و آغاز شد.
با بیمه‌ها