رسیدن به 40 میلیون مشتری نیازمند سامانه ای قوی تر و کارآمدتر است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آستانه مهاجرت سامانه ای

به گزارش پول نیوز ، بانکها مهمترین بخش تنظیم مالی کشور هستند که برای انجام هر گونه گردش مالی، اهمیت خود را به رخ جامعه می کشند.  فرد حقیقی با حقوقی تفاوتی نمی کند و هر کس در هر جایگاه به سیستم بانکی نیاز دارد.

برای آنکه بانک بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، به نقدینگی نیاز دارد و این نقدینگی از طریق جذب سپرده تامین می شود. بانک هرچقدر سپرده بیشتری جلب کند، قدرت مانور بیشتری برای فعالیت های مالی و اقتصادی بیشتر دارد. اگرچه بانکها به روشهای دیگری نقدینگی جذب می کنند، اما محور اصلی آنها، جذب سپرده است.

در شرایطی که بانکها با گرفتن سپرده و دادن سود، تسهیلات می دهند و بهره می گیرند، بانک قرض الحسنه مهر ایران متفاوت عمل می کند. بدین معنا سپرده می گیرد بدون آنکه سود بدهد و تسهیلات می دهد بدون آنکه بهره بگیرد. اگرچه این شرایط متفاوت به نظر می رسد و انتظار می رود مشتریان کمتری جذب کند، اما در واقع نگاه دیگری وجود دارد و نه تنها از میزان مشتریان و سپرده گذاران کاسته نشده، بلکه به صورت روز افزون بر تعداد دارندگان حساب افزوده می شود، رشدی که باعث می شود بانک قرض الحسنه مهر ایران بزودی رتبه اول دارندگان حساب در بین بانکهای کشور را مال خود کند.

از آنجا که رشد جذب مشتری در بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران جالب توجه بوده و از آن به عنوان جهش یاد می شود، همایش تجلیل از دست‌اندرکاران مهاجرت بزرگ مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این همایش از موفقیت نخستین بانک قرض‌الحسنه  کشور در زمینه افزایش شمار مشتریان به بیش از ۲۰ میلیون نفر خبر داد و گفت: حساب‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران در آستانه رسیدن به بیش از ۳۰ میلیون حساب است و رشد چشمگیر تراکنش‌ها را نیز به همراه داشته است.

همچنین بخوانید  "مهرپوز" پاداش بانک مهر ایران به دارندگان دستگاه پوز

غلامرضا فتحعلی با اعلام اینکه افزایش شمار مشتریان و رشد تراکنش ها ما را به نقطه‌ای رساند که باید برای آینده و رشدهای بیشتر آماده می‌شدیم گفت: این روند رو به رشد باعث هدف‌گذاری برای مهاجرت سامانه‌ای شد.

وی با تأکید بر اینکه بانک نیازمند سامانه‌ای بود که بتواند همگام با افزایش شمار مشتریان، پاسخگوی نیازهای متنوع در حوزه خدمات یکپارچه دیجیتال باشد گفت: گذار از سامانه‌های جزیره‌ای فقط با مهاجرت به سامانه بانکداری متمرکز جدید امکان‌پذیر بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اجرای برنامه جامع راهبردی بانک در افق ۱۴۰۶ گفت: در چارچوب این برنامه، در آینده آماده میزبانی از ۴۰ میلیون مشتری هستیم.

وی به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از دو سال پیش برای مهاجرت به سامانه‌ای نوین اشاره کرد و گفت: در این مدت، همه ابعاد این مهاجرت با دقت بررسی شد و با سامان‌دهی و انتقال هدفمند داده‌های مشتریان با همراهی خود آنان، موفق شدیم در دومین روز خرداد، از سامانه بانکداری متمرکز پیشین، به نسخه‌ای جامع‌تر، منعطف‌تر و پایدارتر مهاجرت کنیم.

در پایان این همایش، از دست‌اندرکاران مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز با حضور هیأت‌ مدیره بانک تجلیل شد.

 

اشتراک‌گذاری

لینک کوتاه:

بانک دی.
nody-لوگوی-بانک-ملت-1628454868
آخرین اخبار