کد خبر: ۳۹۲۰۳۸
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
0

واردات کالا از امارات، کشوری که همواره جهت تجربه واردات و تجارتی پرسود به وارد کنندگان و تجار ایرانی پیشنهاد میکنیم. امارات متحده عربی از جمله همسایگان مرزی کشور ماست و با توجه به مرز آبی بزرگی با این کشور داریم، یکی از محبوب ترین کشورها جهت واردات به ایران میباشد. در چند سال اخیر، دبی دچار تغییرات فراوانی شده؛ اما همچنان از بهترین فرصت ها برای واردات کالا و تجارت پرسود است. از آنجا که دبی به عنوان دروازه ای جهت واردات بار از کشورهای اروپایی و آفریقایی محسوب میشود، لازم است برای تجارتی موفق تر با متخصصین این راه همراه باشید. خرید از امارات به ویژه خرید از دبی، چالش ها و دشواری های خود را دارد؛ از این رو، در ادامه این مقاله از گروه ققنوس قصد داریم به طور کامل به توضیح واردات از امارات و ترخیص کالا از گمرک بپردازیم.

واردات کالا از امارات به ایران چگونه انجام میشود؟

مراحل واردات کالا از دبی به ایران

اولین مرحله از واردات قطعا خرید از امارات و توافق با فروشنده جهت تامین کالا میباشد. پس از آن که خرید از دبی را نهایی کردید، به خدمات ترخیص کالا از گمرک امارات و در آخر، ترخیص کالا از گمرک ایران نیاز خواهید داشت. قوانین واردات و ترخیص کالا از دبی طبق قوانین بین المللی است؛ اما نکته قابل توجه اینجاست که فرایند ترخیص کالا از گمرک این کشور راحتتر و با هزینه های بسیار کمتری به انجام میرسد؛ از این رو، این شرایط را برای شما فراهم میکند که با سرمایه ای کمتر، اقدام به خرید از دبی نمایید.

امکان خرید انواع کالاهای اروپایی و باکیفیت از بازارها و مراکز خرید امارات وجود دارد؛ اما از آنجا که تمامی مراحل خرید از امارات و واردات کالا نیاز به تسلط و تجربه کافی دارد، برای جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه، گروه ققنوس از ابتدا تا انتهای مراحل واردات کالا از دبی و ترخیص کالا از گمرک همراه شماست تا با ارائه خدمات تخصصی بتوانید تجارتی سودمند را تجربه کنید. صفر تا صد مراحلی که جهت خرید از امارات و واردات کالا موظف به انجام آنها هستیم، به صورت زیر است:

مرحله اول: انتخاب کالا و تامین کننده معتبر

برای خرید از دبی و واردات کالا از امارات، در ابتدا باید به دنبال محصولی مناسب و تامین کننده ای معتبر باشید. انتخاب محصول و تامین کننده خرید از امارات از جمله مهمترین مراحل واردات کالا میباشد. برای این امر، دقت داشته باشید که کالای وارداتی مورد نظر شما امکان ورود به کشور را دارد یا نه. میزان تقاضای مشتریان برای خرید محصولات را مورد بررسی قرار دهید و از مراجعه به بازارهای عمده فروشی دبی غافل نشوید.

مرحله دوم: دریافت پروفرما

اگر بین چند تامین کننده شک دارید، میتوانید از فروشنده های مختلف پروفرما کالا را دریافت کنید. با توجه به این که تمامی جزئیات مربوط به کالا در پروفرما درج میشوند، بررسی این سند به شما کمک خواهد کرد تا بهترین کالاها را با بهترین قیمت ها پیدا کنید. برای افرادی که قصد خرید از دبی را دارند، پیشنهاد میکنیم از خدمات ویژه منبع یابی گروه ققنوس بهره مند شوند تا دیگر نگرانی از بابت خرید و واردات بهترین محصولات نداشته باشند.

مرحله سوم: پرداخت هزینه خرید

پس از آن که قیمت ها، شرایط و کیفیت کالاهای مورد نظر خود را جهت واردات از امارات انتخاب کردید و با فروشنده به توافق رسیدید، نوبت به پرداخت هزینه ها میرسد. از آنجا که محدودیت های بین المللی برای نقل و انتقالات پول وجود دارد، با خدمات حواله ارزی به شما در خرید از امارات و ترخیص کالا از گمرک کمک خواهیم کرد.

مرحله چهارم: حمل بار از دبی

زمانی که با فروشنده به توافق میرسید و ترم حمل کالا را انتخاب میکنید، لازم است برای حمل و ارسال بار از دبی به ایران آماده شوید. انتخاب بهترین روش حمل و نقل تاثیر بسزایی بر مدیریت هزینه ها و زمان ارسال بار به ایران دارد؛ همانطور که تاخیر در حمل بار میتواند ضررهای بسیاری با خود به همراه داشته باشد. پس از انجام مراحل خرید از دبی، جهت حمل بار از امارات دو روش پیشنهاد میشود: حمل بار هوایی از امارات و حمل بار دریایی از امارات. گروه ققنوس از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی است که آمادگی ارائه خدمات حمل بار هوایی و دریایی از امارات به ایران و ترخیص کالا از گمرک با رقابتی ترین قیمت ها را دارا میباشد.

واردات کالا از امارات به ایران چگونه انجام میشود؟

مرحله پنجم: ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک مرحله ای حساس و دلهره آور از واردات کالا به شمار میرود؛ اما ما در گروه ققنوس اینجا هستیم تا صفر تا صد تشریفات گمرکی کالاهای وارداتی را در امارات و ایران برای شما به سرانجام برسانیم. ترخیص کالا از گمرک از سلسله مراتب مشخصی تشکیل شده که شامل ثبت اطلاعات در سامانه گمرکی، تهیه اسناد و مدارک لازم، اخذ مجوزات لازم و پرداخت تعرفه های گمرکی میشود. ترخیص کاران ققنوس از تخصص و تجربه بالایی برخوردارند و میتوانند ترخیص کالا را در مدت زمان کوتاهی برای شما انجام دهند. برای استفاده از این خدمات کافی با کارشناسان ما در تماس باشید.

روش های ارسال بار از امارات به ایران

برای حمل بار از امارات به ایران، سه روش را میتوانید مورد نظر خود قرار دهید. در صورتی که برای انتخاب  بهترین شیوه حمل بار خود به ایران نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان گروه ققنوس میتوانند بهترین مشاوره ها را جهت حمل آسان و سریع بار به شما ارائه دهند. زمانی که خرید از امارات را نهایی میکنید، باید به فکر شیوه ارسال بار هم باشید. این روش ها عبارتند از:

  • حمل بار هوایی از امارات: مدت زمان بسیار کوتاه ارسال بار هوایی از دبی به ایران، کاهش قابل توجه هزینه های ترخیص کالا از گمرک، حفظ امنیت کالای وارداتی و امکان ارسال بار از پیشرفته ترین فرودگاه بین المللی خاورمیانه از جمله مزایای حمل بار هوایی از امارات میباشند.
  • حمل بار دریایی از امارات: هزینه های مقرون به صرفه حمل دریایی از دبی به ایران، امکان حمل کالاهای سنگین و ثبات نرخ کرایه از جمله مزایای خدمات حمل بار دریایی از امارات توسط گروه ققنوس هستند.
  • حمل بار ته لنجی از دبی: کاهش هزینه های حمل بار کالا، کاهش هزینه های گمرکی، کاهش مدت زمان ارسال بار نسبت به سایر روش ها، عدم نیاز به مجوزهای لازم جهت واردات و.. از جمله مزایای استفاده از سرویس حمل بار ته لنجی از دبی میباشند.

مزایای واردات از امارات برای ایرانیان

چرا واردات از امارات و خرید از دبی برای تجار و وارد کنندگان ایرانی بسیار جذاب است؟ دلایل بسیاری هستند که سبب شده تا خرید از امارات و واردات کالا از این کشور با استقبال زیادی رو به رو شود. برخی از مهمترین مزایای واردات کالا از امارات عبارتند از:

  • کاهش هزینه های ارسال بار: به دلیل نزدیکی بسیار زیاد دبی به ایران، واردات کالا از امارات نسبت به بسیاری از کشورها با هزینه کمتری انجام میگیرد؛ چرا که هزینه های حمل و نقل هوایی کمتر است و به طور مستقیم میتواند صورت بگیرد.
  • سرعت بالا در ارسال بار: جدا از این که ترخیص کالا از گمرک دبی با سرعت خوبی انجام میگیرد، نزدیکی این دو کشور علاوه بر کاهش هزینه های حمل و نقل، باعث شده تا محموله در مدت زمان کوتاه به مقصد برسد.
  • دسترسی به بازارهای مطرح جهانی: از آنجا که میتوانید برندهای مطرح خارجی را دبی خریداری نمایید، از جمله مزایای قابل توجه واردات از امارات دقیقا خرید همین کالاهای باکیفیت و برند جهانی است.

در واقع اگر بخواهیم خلاصه ای از مزایای خرید از دبی و واردات کالا از امارات ارائه دهیم، میتوانیم به امکان واردات با سرمایه کم، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب جهت حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک، امکان خرید انواع محصولات تحریمی، کم بودن هزینه های ترخیص کالا و قیمت تمام شده کالای وارداتی اشاره کنیم.

هزینه واردات کالا از امارات به ایران

قصد واردات کالا از هر کشوری را داشته باشید، موظف به پرداخت برخی هزینه ها طبق مقررات بین المللی هستید. در طول فرایند خرید از دبی و ترخیص کالا از گمرک ، باید هزینه های واردات را براساس حقوق و عوارض گمرکی، مالیات ها، قیمت خرید کالا، تعرفه های گمرکی و.. بپردازید. مزیت خرید از امارات و واردات از این کشور اینجاست که گمرکات امارات بسیاری از هزینه های گمرکی را دریافت نمیکنند و از این بایت دیگر نگران هزینه ها نخواهید بود.

واردات کالا از امارات به ایران چگونه انجام میشود؟

دقت داشته باشید که برای محاسبه هزینه های واردات کالا باید به قوانین و دستوالعمل های جدید، نوع کالای وارداتی، شرایط اقتصادی کشور و.. توجه داشته باشید. بنابراین، پیشنهاد میکنیم از کمک کارشناسان گروه ققنوس در این زمینه بهره مند شوید. برخی دیگر از هزینه های واردات کالا عبارتند از: هزینه بیمه کالا، بارگیری کالا، ترخیص کالا از گمرک، عوارض ورودی و...

جمع بندی

به طور خلاصه باید بگوییم که واردات کالا از امارات متحده به ایران، امتیازات بسیاری برای وارد کنندگان ایرانی به همراه دارد. اگر علاقه مند به خرید از دبی هستید یا حتی در این زمینه فعالیت میکنید، گروه تجاری ققنوس این آمادگی را دارد تا در طول مسیر تجارت فرامرزی همراه شما عزیزان باشد. در صورتی که به دنبال تجربه تجارتی با صرف زمان کم و راحت در دبی هستید، میتوانید روی کارشناسان و تیم بزرگ ققنوس حساب باز کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات خرید از امارات، حمل بار به ایران و ترخیص کالا از گمرک، کافیاست با مشاوران ما از طریق شماره تلفن 021 48000110 در تماس باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: